Saturday, April 23, 2011

Citer2 2011

Assalamualaikum semua..

Wah! lama sungguh aku tak coret apa2 kat sini kan apatah lagi nak jenguk umah usang aku ni. Harap2 korang di luar sana tu pun sihat macam aku ni. Uihh,Bila dah lama tak menaip ni macam ada emas aje yang menghalang aku tuk criterkan pada korang.

Dah Dua hari sudah Pesta Buku Antarabangsa berlangsung kat PWTC tuh, esok aku baru ade kesempatan gi tinjau2 sane..ade yang berkenan di hati aku beli dan yang pastinya buku kegemaran aku tuh pasti aku akan beli. Tapi lagi best kalau dapat berjumpa dengan penulis kegemaran aku yang tak pernah missed beli novel dia. Hehehe..Ada aku jengah sekejap di laman blog dia tadi..khabarnya dia bertugas hari ini 23hb April..Alahai..esok tak dapatlah aku jumpa dengan dia.

Tahun ini betul2 menduga tahap kesabaran aku..Entah lah boleh ker aku atasinya..aku sendiri belum pasti. Apa yang datang aku terima aje..Kalau rezeki berpihak kepada aku..insyaAllah akan ada untuk aku kan. Kalau tak ada tu..mungkin kamo yang di luar sane itu lebih berhak dari aku.

Lagi dua bulan untuk aku buat persediaan yang rapi untuk semua itu. Aku belum bersedia lagi nak cerita lebih2 kat sini. Biarlah masa dan ketika yang menentukan. Aku yakin TUHAN dah sediakan yang terbaik untuk hambaNYA. So, Kita tunggu aje lah k?

2 comments:

~..cik PriNCEss..~ said...

miss uuu la yunkk...bile nk update blog agg..

ain said...

tq masih lg jenguk2 blog sy..hehhe terharu..