Sunday, October 10, 2010

Pelangi petang..

Assalamualaikum..
Alhamdulillah hari ini termeterai sudah perkahwinan angkasawan negara dengan pasangannya. Syukur kehadrat ilahi mudahan kekal hingga akhir hayat mereka.
Masuk hari ini terlalu banyak yang terjadi pada diri ini. Alhamdulillah akhirnya kutemui jua pelangi petang yang selalu hadir dalam mimpiku dulu. Seakan sesuai pulak ngan trademarkku 'cintamu tak dapat kulihat tapi kehadiranmu dapat kurasa'..
Biarlah kali ini aku abadikan ia dalam hidupku. Walaupun terlalu banyak rintangan dan dugaan pada kami seawal permulaan ini namun aku yakin ngan kuasaNya. Mungkin allah s.w.t sedang menguji kami. Kuatkanlah hati kami dalam segala dugaan yang KAU berikan..aku tahu dia banyak mengalah dalam hubungan ni. Terlalu awal untuk aku jelaskan semuanya..cukup dia terimaku seadanya aku. Benarlah kata orang jalan menemui cinta sejati itu penuh onak dan duri malah kita akan berjumpa dengan orang yang bukan untuk kita dahulu sebelum kita betul2 jumpa dengan orang yang betul2 untuk kita..alhamdulillah. Mungkin dia pelangi yang aku cari selama ini dalam hidupku..tak bercahaya namun ia berseri..cukup menghiburkan hati ini..thank dear being me a part of ur life..mudah2han kita sama2 jaga hubungan ini dengan sebaiknya. Tegurlah saya jika saya salah..nasihatlah saya jika saya leka..saya tahu hati awak bukan kristal bukan jua permata tapi hati awak adalah diri awak..thanks untuk segalanya..

No comments: