Friday, March 6, 2009

Promosi Terkini Naza




Semalam boss aku g meeting kat PJ dan hari ini pulak meeting kat branch..Ini semua berkenaan Promosi Terhangat Naza. Murah2 sangat siap bagi cash rebet pulak tu. Rasa macam nak booking sebuah (Mimpi Aje lah)hihi..

Sesiapa yang berminat nak tahu apakah promosi terhangat naza ni boleh lah terus ke showroom KIA yang berdekatan dengan rumah anda mahupun tempat kerja anda untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang kehebatan promosi. Tak pun boleh lah call terus ke Showroom KIA cawangan TTDI Plaza : 03- 77259631 /32 untuk keterangan yang lebih terperinci. Memang tak rugi kalau membelinya. Belilah buatan Malaysia!! (hehe)

Lepas meeting dengan branch manager dan staff2 yang lain aku terus cari idea macam mana nak improvekan lagi tahap prestasi di kalangan salesman kat showroom ni. Walaupun aku bukannya Salesgirl dan bukan jugak Sales manager jauhlah sekali tapi aku jugak rasa bertanggungjawab untuk tingkatkan prestasi mereka. Mana tahu boleh wat side income dari comisen yang mereka dapat.. sambil berniaga sambil luaskan ilmu yang sedia ada dan tambahkan ilmu2 yang kurang..

Gambar yang aku letak kat atas tu antara sebahagian daripada model2 kereta yang NAZA keluarkan cuma aku tak sempat meng 'upload' kan picture tu kat sini..cukuplah yang atas tu setakat ini.

Isnin ni aku cuti..so, jumpa hari selasa lah ya..

NAZA KIA cawangan TTDI akan mengadakan promosi di GIANT KOTA DAMANSARA bermula dari 09th MARCH - 16th MARCH 2009 di Ground Floor . SAma2 kita memeriahkan suasana. Jumpa Anda di Sana .....

2 comments:

aLeenA Adli said...

yerlah sgt buatan m'sia..hehehe..tukar jwtnlh jd salesgirl..;P

Anonymous said...

huhu..salesgirl?
oH! tidak..
xnak..xmo..
xsuka2..
kesian lak en,ibrahim nanti ngn 'sales' ct...bio aje lah die pening dengan salesman2 die je...