Monday, March 9, 2009

Jawab Tag dari Hana

Tak sangka balik aje dari bercuti terus aje dapat award. bukan calang2 award lagi ni aku dapat. Tak sangka pulak Hana Tag aku. wah2..xbitau ya...nasib baik aku ni suka menziarah 'umah' Cik Hana tu....kalau tak aku sendiri takkan jawab tag tu. Hehe ..Thanks Hana..

Peraturan kepada yang terkena Tag ini adalah; -

1) copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2) link @ ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3) setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

2 ) Award yang sememangnya bernilai ini saya terima daripada Cik Hana..

3) Tentang diri saya..

- Saya Siti Aisah Bt Udin a.K.a Ain Aishah

- Suka kucing

- Saya suka Novel ChenTa

- Suka nyanyi2 untuk hiburkan hati yang tension

- Saya suka duk dalam bilik

- Anak ke 4 drpd 7

- Punya anak2 buah 3 orang yg chomel2 macam Mak Tehnya..

- Suka pantai/tasik/pulau(pemandangan boleh release tension)

- Suka gelak

- Tak kisah lah orang nak panggil saya ngan nama apa pun; ecah ke, budak kecik ke, Ain ke, AIsah ke, Aish ke,Siti ke yang penting saya happy dengan nama tu. sedap bg korang sedap jugak bagi diri saya.


Award ini saya serahkan pula pada ;-

- Fara Adleena

- Puteri Diana

- GM Yusri

- Mr.Zen

- Dhiya Zafira

2 comments:

aLeenA Adli said...

aduhai,cik ct oiii..
akak dh jwb tagged nie lah..nk kena wat lg ek??
:)

Anonymous said...

hihi..
iya ke?
alahai akak fara..TQ ya..cym akak..
nnti kalo dapat tag ct xkn lupakan akak nyer..tunggu aje.