Thursday, March 5, 2009

Destinasi Cinta

Entry hari ini bukan berkenaan pasal entry yang pernah aku lakarkan sebelum ini. Tidak ada kena mengena langsung dengan kenangan2 lama yang menyesakkan jiwa mahupun kenangan yang mula mengetuk kotak hatiku ketika ini. Oh, Tidak sama sekali!!.. Hanya lakaran hati aje. Aku tak tahu nak write apa sebenarnya ..hanya mengikut sahaj jari ini memetik -metik tiap2 huruf di papan kekunci ni..hanya ikut sahaja rentak hati dan gerak kata naluriku..pejabat hari ni x banyak yang berubah..bosan aje ngn duk lepak depan laptop..Bosan?? boleh ke aku cakap mcam tu?? hehehe...boleh laa...

____^^^^ apa yang aku dah ngarutkan ni??...
Arrghhhh sabar aje lah...
utk korang yang selalu singgah 'umah' ni..Thanks ya..
Kunjungan anda amat saya hargai......
Adios....

2 comments:

aLeenA Adli said...

dgrlh lagu dato ct..wakaka..aperlh ct nie..

Ain said...

huhu..itulah ct nk tulis td..hehehe