Wednesday, January 21, 2009

Today..

Pagi2 lagi aku dah sampai opis ni. mcm biasa menghidupkan 'enjin' kudrat dan 'mencuri' sedikit keceriaan daripada Kak Mas dalam YM dia tu. kelakar. sebagai permulaan hariku. Entah lah ..mood aku okey aja hari ni. Alhamdulillah. yang semalam tu aku dan tinggalkan jauh2..buang jauh2 ke negeri selatan.hehe..mcm biasa keje aku pg2 check kete yang ada kat showroom ni..selamat ke tidak..enjun ok ke x..bersemangat aku nak baut ni..mungkin semalam tidur awal dan lena kot.( tidur lena boleh menjamin kesempurnaan hidup) hehe betul ker ayat aku tu? tp tulah kenyataannya kan..tambah2 ngan usia makin meningkat ni..sedar jugak aku akhirnya dengan usia yang mencecah angka 23 ni.. mcm xlengkap je hidup aku ni..tp xperlah..aku terima semua..mcm mak aku cakap lah..

' Kita kena lihat kehadapan..benda yang lepas jangan dikenang. teruskan hidup yang masih ada ni. tak rugi menatang sesuatu yang belum pasti jadi hak kita..tapi kita mesti kena berusaha dan yang pasti DIA tahu yang kita dah banyak berusaha..'

kata2 dari emakku yg sikit2 byk bg aku semangat utk teruskn apa yang aku impikan selama ni. terima kasih mak didikan ma..shah harap dpt bahagiakan ma sampai akhir hayat shah..sayang ma...muuuahhz!..
Hari ni akak aku kerja halfday..kira balik kerja nanti terpaksa lah aku amik bas. kena lagi berasak2 ngan orang ramai. tambah2 ngn mat2 indon n vietnam dlm bas tu..harap2 xda lgi la insiden kecurian dan penyeluk saku dlm bas macam yang pernah terjadi bulan 8 tahun lepas depan mata aku..insyaAllah..

2 comments:

Iznie Nadyra said...

salam....
bguss ler kak ain...selalu ingat nasihat ibu erk...
bagus2...
keje baik2 erk...
keep smiling...
=)

Ain Aishah said...

wassalam..
mesti kena ingat dik..tu kan berkat doa kita....
sape lg x ingat kalo bkn anaknya sendiri...:-)