Monday, January 19, 2009

tensionnyaa..

Baru sekarang boleh aman sikit. dari tadi rasa macam sakit hati jer. entah lah pepagi lagi dah kena sound..kalo cakap elok2 ..xper lah. ini...aduuuhhh ko ingat ko sorang aja ker ada perasaan?? aku baca mesej yg dia hantar tu..itu arahan ke apa?? dari semalam lagi suruh aku buat. dia xboleh buat ker..? dah lah tension lah..malas nak layan...bila lah aku nak kuar dari sini. tension yang teramat sangat2..!! minta maaf ya semua. aku cuma melepaskan amarah yang tak tahu \nak story kat saper jer. dah jenuh aku pendam..ruang ni saja lah yang leh aku story kan..entah lah...
Time datang kerja tadi, aku dan akak aku terserempak dengan satu kemalangan kat selekoh kat jalan menghala ke Persiaran Tropicana Indah dekat Damansara..kereta dan motosikal..Ya Allah..tuhan sahaja yang tahu perasaan aku ..sampai sekarang aku masih terbayang-bayang lagi keadaan motorsikal yang kena rempuh. aku nampak helmet yang berada tidak jauh dari motor yang dilanggar tu. aduuhh..terasa jugak aku..sebab aku ni suka fikir bukan2.entah lah sejak insiden kemalangan aku tahun lepas..macam-macam yang aku fikir jika aku berada di jalan raya...nak tak nak..aku kena kuatkan semangat aku jugak. aku memang masih fobia lagi... apa-apa pun aku harap ia semuanya selamat..
For today...kesimpulannya..nikmatilah hidup ini dengan keceriaan..jangan disimbah dengan kedegilan hati dan perasaan yang membuak2 kepada orang lain..apa yang penting tingkatkan prestasi jauhkan lah kontroversi..zaaass..salam. take care.

No comments: