Monday, January 19, 2009

Happy bezday ...

Happy bezday to you to my beloved cousin (Masnizan) atau panggilan manja nya 'je' ..yang ke 22thn. hehe dah makin matang dah aku tengok cezen aku tuh. dah lama aku tak meet dia. thn lepas xjmpa sekali pun. hari raya pun tak sempat nak bermaafan.. aku blik kl awal sangat..hari raya kedua dah balik kl..orang len sibuk wat kunjungan aku dah bertolak balik kl plk. terpaksalah kan dah kerja ...Apa2 pun aku doakan semoga dirinya sentiasa dalam keadaan sihat, ceria dan diberkatiNYA selalu..mudah2han dipanjangkan umur dan dipermurahkan rezeki dalam segala hal..insyaAllah...

Aku kat opis ni..baru lesai kerja. fuh banyak sungguh dokumen yang perlu disubmitkan utk hari ni. tetiba jer stok dapat alocatted banyak hari ni. ni baru leh bukak umah aku ni. tak perlah dah namanya kerja kan..

Awal bulan hadapan aku pindah rumah baru... kalau sekarang aku stay kat subang perdana ..tp start bulan hadapan aku tinggal kat Kota Damansara pulak..nak kata jauh ker dekat ker ngan opis aku ni.rasanya lebih kurang sama aja ngan tempat yang aku stay kat subang ni..cuma mungkin lebih privacy sikit kot..iya lah yang aku stay ni ngan akak aku yang sulung. kesian dia ,rumah dia dah macam tin sardin pecah dah..xtau nak muat kat mana dah. nasib baik cepat dapat umah baru..oklah dr xda umah langsung kan...

No comments: