Saturday, August 20, 2011

Besday Boy

Salam pembuka buat semua..

Alhamdulillah..kita semua dah di pertengahan puasa kan..minggu2 depan kita semua akan menyambut hari raya. Rasanya sempat lagi saya ucapkan selamat berpuasa kepada korang semua.

2Hari ni hari lahir dear..Huhu firstly aku tak tahu nak bagi apa pd deAR..cuma pertama dalam sejarah hidup aku..aku wat surprise utk dear sempena besday dia hari ni. Tapi aku rancang awal2 dengan member2 dear..Ya allah..banyak betul aku tipu dear semalam..yela gara2 nak wat surprise tu.kira oklah akhirnya menjadi jugak semalam..Thanks sangat2 pd Huda,Wan kecik,Effa n keting semalam..dan jugak man sbb tolong hantar derang g KTV jln Imbi..For dear Muhammad Hafiz Izwan..Selamat Hari Lahir semoga Panjang Umur Murah Rezeki dan Bahagia hendaknya..Maaf kalau saya terpaksa tipu awak semalam ...saya pun berbuka sorang2 semalam kt Hero>>hhehehe..

Saya Tak ada apa nak bg awak tahun ni..Dalam kepala otak saya terlalu banyak nak bg pd awak..tp nantilah..saya tau awak leh tunggu dan lastly...awak dah buat dulu sebelum saya bg awak kan...

Lastlly..Thanks ye ....Hope awak happy..

No comments: