Friday, February 13, 2009

Something

**Menu : Milo Suam & Biskut Tawar a.k.a ^^Biskut senaman Pagi^^

Sehari aku ambil MC semata2 nak dapatkan ubat (masalah telinga). Abaikan gambar yang tertera di atas kerana itu adalah hanya gambaran menu pagiku untuk selamam sahaja memandangkan selera makanku untuk sidang pagi agak menurun tetapi bangkit kembali tatkala sidang tengah hari hmm siap boleh main masak2 lagi kat dapur tu kalah Cheff Khairy:-) masak tau .hehe Mungkin minggu depan aku akan pergi lagi ke Klinik (Tak Nak pergi klinik tu *** lagi) Aku ingat nak pergi jer terus hopital hehe tapi memandangkan perasaan takut itu masih menguasai diri so aku pergi jelah ke klinik tapi tak sangka lah pulak klinik itu tak bagi MC walhal aku dah bagitau aku nak MC untuk semalam punyer. Tak perlah aku masuk hari ini pun bos okey je aku lihat tapi tak tahu lah pulak macam mana. Baru semalam aku ambil MC dan untuk tahun ni bulan February ni permualaan untuk aku bercuti ngan lebih panjang. hehe Nasib baik dapat bos dan opismte yang memahami. Thanks Dayah dan bOss. Korang doakan lah aku selamat ya...Salam

4 comments:

editor said...

Banyakkan rehat Ain.Rehatkan Minda dan jangan paksa diri yee....sentiasa makan ubat dan doa untuk kesejahteraan k.

ain aishah said...

ok..terima kasih nasihat tu..
sy cuba..

Framestone said...

ops terlapar pulak tgk biskut kering tue

ain aishah said...

hehe..jemput minum Encik FS..