Saturday, January 17, 2009

ruang rindu

Dalam dua tiga hari ni aku memang sibuk laa sampai malam balik pun aku tidur awal. mudah sangat mata ni nak lelap. hehehe...pape pun aku harap sangat manuskrip ni dapat diusaikan dengan cepat dan menepati citarasa yang dikehendaki.amin...

Kat pejabat pulak agenda aku dan dayah sama mcm biasa..cuma makin bertambah bila nak masuk bulan 2 ni..yelah ngan ISO lagi..nak check n wat report utk setiap bulan lagi..seronok. rasa mcm hari sabtu minggu lepas tu baru jer semalam tgk2 dh sampai minggu ni pulak.

Hepy Chinese New Year to Ester Teh Siew Lean..satu2 nya wanita n penganut agama lain kat opis aku tu. Mintak limau n ang pau banyak2 dari dia. hehe bila lagi kan? apa-pun Haapy Chinese New Year to you all..all da best!!..

K ..nak sambung menaip ..daa..

No comments: