Friday, December 19, 2008

Bisnez

Agak lama aku tak coret pape dalam ruangan nih. Sibuk dengan kerja yang makin hari makin tension aku dibuatnya, sibuk dengan 'bisnes' baru yang mula menguasai diriku ini. Bak kata kawan aku sorang tu "Otak bisnez betol lah kau ni"... :-p
Entah ngapa sejak dua menjak ni aku mula berkecimpung dlm arena jual menjual ni. Tapi aku mula seronok ngan apa yang aku buat sekarang ni. Alhamdulillah..rezeki tu datang. mudah2han ia berpanjangan. Bulan ni memang menuntut kesabaran yang tinggi bagiku. Mula2 hanset xda pastu laptop plak wat hal.aduhh...sakit laa. tapi dalam sakit tu aku akui sikit2 aku dapat tangani masalah ni. Alhamdulillah..semua ok.:-)
Bagi sesiapa yang meminati Batik, ingin membeli,menempah batik atau Jaket boleh lah melayari blog baru Syarikat Ayumas Collection Ayumas Collection menyediakan perkhidmatan menempah dan menjual pelbagai jenis Batik,Jaket,Kristal dan Mutiara kepada semua Syarikat2,Badan2 Berkanun,Kerajaan,Individu mahupun Persatuan.
Kunjungan dari anda amat saya hargai...
Pengurus Marketing

No comments: