Friday, April 3, 2009

Penat

Penat..
Fuh aku memang penat..
Semalaman aku tak tidur..
entah apa yang aku fikirkan pun aku sendiri tak tahu...
dan hari ini ..
aku ngantuk sangat-sangat...
dalam bus pun tadi nasib baik tak terlentok.
Ni kat Opis..
Makan pun tak lalu..
Minum air pun belum lagi..
Aku penat..ngantuk..rasa nak bawak aje tilam,toto,bantal,bantal peluk datang opis ni..
Hari ni aku nak lari dari rumah..
nak berhijrah dari Kota damansara ke Subang..(rumah along aku)
sakit hati yang semalam tak habis lagi..Bengkak mata semalam pun masih nampak lagi..
entah apa yang aku fikirkan pun aku tak tahu..
yang pastinya balik kerja lepas ni aku nak baring sambil pejamkan mata lama-lama..

3 comments:

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

awk knp awk nak lari uma???
ade de problem ker..
cite share la dgn sy..

Shaharuddin Othman. said...

salam ain..

pasal ape pulak jadi lagu ni ain..dlu dah ckap pun...msti x sattle...macam ni ain xleh sabar kan...jangan pk yang bukan2 ain..jangan putuskan hubungan keluarga tau...

Ain aishah said...

sy ok je..
jgn risau k cik diana..
just family kes saje..
huhu..
tension..

to sharuddin: nk sttel mcm mana?
kalo ct kuar dr umah tu pn masalah ni xkn selesai ugak..
sape yg ckp nk putuskan hubungan keluarga nya??